Asociația Națională a Companiilor din Domeniul Tehnologiilor Informaționale și al Comunicațiilor (ATIC) este în căutarea unui Consultant resurse umane în vederea organizării programelor de stagiere în domeniul TIC
Asociația Națională a Companiilor din Domeniul Tehnologiilor Informaționale și al Comunicațiilor (ATIC) este o organizație umbrelă a circa 40 companii din domeniul TIC care are drept scop sporirea competitivității sectorului prin colaborarea cu guvernul, mediul academic, organizații similare. ATIC dispune de un portofoliu de activități și servicii menite să contribuie la dezvoltarea sectorului TIC prin încurajarea alegerii unei cariere în IT, consolidarea comunităților TIC din Moldova, încurajarea utilizării TIC în business, promovarea unui mediu de business favorabil și echitabil în Republica Moldova.
Specialistul resurse umane/ coordonator programe de stagiere și program de orientare profesională va executa următoarele sarcini:
– Conceptualizare, implementare și monitorizare programe de orientare profesională
– Conceptualizare, implementare și coordonare programe de stagiere
– identificare a companiilor care vor participa în programe de stagiere
– identificarea necesităților companiilor vis a vis de stagiari
– participare activă în procesul de selecție a candidaților: contactare candidati, efectuare interviuri, identificarea celor mai eficiente metode de selectare
– evaluare CV-uri
– analiză și evaluare a nevoilor de competențe
– elaborarea tematicilor de curs pe baza nevoilor identificate
– posibilitatea de a duce traininguri va fi considerată un avantaj
– identificare furnizorii externi de servicii de training
– organizare și coordonare a procesului de instruire, formare și dezvoltare
– pregătirea draft-urilor de acorduri de colaborare
– încadrarea stagiarilor în companii
– monitorizarea programului de stagiere
– întocmirea rapoartelor de performanță
Cerințe față de candidat:
– studii superioare în domeniile relevante
– cunostinștințe și experiență în procese de resurse umane (recrutare și selecție, managementul performanței, instruire, formare și dezvoltare a capitalului uman, analiza și evaluarea nevoilor de competențe, management organizațional, relații sociale, analiză și evaluare)
– cunostințe în managementul proiectelor
– cunostințe în legislația muncii
– abilități excelente de comunicare, de prezentare, de influențare și negociere
– abilități de organizare respectând termenele stabilite
– cunoasterea pachetului Microsoft Office
– cunoașterea limbii engleze și ruse
– cunoașterea limbii franceze constituie un avantaj
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-ul, scrisoare de motivare și o descriere a viziunii asupra programului propus la adresa executive@ict.md, în atenția dnei Ana Chirița cu mențiunea Nume/Prenume/Poziția pînă la data de 5 decembrie, 2016.