Asociația Națională a Companiilor din Domeniul Tehnologiilor Informaționale și al Comunicațiilor (ATIC) este în căutarea unui Asistent administrativ
Asociația Națională a Companiilor din Domeniul Tehnologiilor Informaționale și al Comunicațiilor (ATIC) este o organizație umbrelă a companiilor din domeniul TIC care are drept scop sporirea competitivității sectorului prin colaborarea cu guvernul, mediul academic, organizații similare. ATIC dispune de un portofoliu de activități și servicii menite să contribuie la dezvoltarea sectorului TIC prin încurajarea alegerii unei cariere în IT, consolidarea comunităților TIC din Moldova, încurajarea utilizării TIC în business, promovarea unui mediu de business favorabil și echitabil în Republica Moldova.
Asistentul administrativ va executa următoarele sarcini:
- Corespondenta externă/ internă, arhivare, selectare furnizori în procesele de achiziție și asigurarea relațiilor cu aceștia
- Desfășoară activități caracteristice muncii de secretariat:
- preluarea-primirea apelurilor telefonice, corespondenței, documentelor
- pregătirea si expedierea de corespondenta
- relații cu publicul
- asigurarea condițiilor de protocol pentru invitații organizației
- aprovizionarea organizației cu produse de birotica, papetărie, asigurarea și păstrarea curățeniei în sediu
- Asigură gestionarea stocurilor și întocmește situații necesare conducerii organizației pentru diverse analize
- Întocmirea documentației de contabilitate primara în vederea transmiterii către contabilitate (facturi, chitanțe, avize de însoțire, registre, etc.)
- Deplasarea și depunerea-ridicarea de documente/scrisori în numele organizației în relații cu diverse instituții publice sau private
- Participarea la administrarea dotărilor și bunurilor din organizație
- Alte atribuții menționate în fișa postului.
CERINTE FATA DE CANDIDAT
- experiență în activități administrative/secretariale constituie un avantaj
- cunoștințe de contabilitate primara constituie un avantaj
- cunoașterea obligatorie a limbii române, engleze și ruse (scris, citit, vorbit)
- cunoașterea comunicării de afaceri
- cunoașterea eticii de afaceri
- cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, browsere internet, sisteme de operare Windows)
- fire comunicativa, cu spirit de inițiativă
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-uri la adresa executive@ict.md, în atenția dnei Ana Chirița cu mențiunea Nume/Prenume/Poziția pînă la data de 19 februarie, 2016.